Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2017

Το περπάτημα και τα οφέλη του.

Βοηθάει στην πρόληψη του εγκεφαλικού
Σύμφωνα με μια άλλη μελέτη, το περπάτημα μπορεί να μας βοηθήσει να γλιτώσουμε το εγκεφαλικό. Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι όσοι περπατούσαν για 8 ώρες την εβδομάδα, είχαν κατά το ένα τρίτο λιγότερες πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό σε σχέση με εκείνους που περπατούσαν λιγότερο. Σύμφωνα με την μελέτη δεν παίζει ρόλο το πόσο γρήγορα περπατάμε, αλλά η διάρκεια του περιπάτου μας. Με άλλα λόγια η ώρα που αφιερώνετε στο περπάτημα είναι πιο σημαντική από την ταχύτητά του. Αυτό που διαπίστωσαν οι ειδικοί είναι ότι τουλάχιστον 2 ώρες περπάτημα την ημέρα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου μετά την ηλικία των 60 ετών.  Οι ερευνητές ρώτησαν 3.435 υγιείς άνδρες ηλικίας 60 έως 80 σχετικά με την απόσταση που περπατούσαν κάθε εβδομάδα, και το ρυθμό τους. Για τους άνδρες που περπατούσαν περισσότερο από 22 ώρες την εβδομάδα, ο κίνδυνος ήταν κατά δύο τρίτα χαμηλότερος. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Stroke της Αμερικανικής καρδιολογικής εταιρίας

Σας φτιάχνει τη διάθεση

Πολλές μελέτες έχουν δείξει πως το περπάτημα μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της ήπιας και μέτριας κατάθλιψης. Σύμφωνα με μια έρευνα χρειάζονται περίπου 2,5 χιλιόμετρα την ημέρα για να μειώσετε τον κίνδυνο κατάθλιψης.

Οξύνει το πνεύμα σας

Σύμφωνα με έρευνα αμερικανών ειδικών το περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο άνοιας. Οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, παρακολούθησαν 19.000 γυναίκες ηλικίας από 70 έως 80 ετών για να διαπιστώσουν τις μαθησιακές ικανότητες και τη λειτουργία της μνήμης τους, σε ένα διάστημα 20 ετών. Αυτό που διαπίστωσαν είναι ότι όσες είχαν τα υψηλότερα  επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, αντιμετώπιζαν κατά 20% χαμηλότερο κίνδυνο πνευματικής εξασθένησης. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο έντυπο Journal of the American Medical.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου