Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2017

Θυρεοειδίκες ορμόνες.

Ανεπιθύμητες ενέργειες

Η λήψη τους από υγιή άτομα προκαλεί επιτάχυνση του μεταβολισμού, καταστροφή των μυικών πρωτεινών, τρόμο, ανησυχία, αύξηση θερμοκρασίας , εφίδρωση και προβλήματα στην λειτουργία της καρδιάς









Γιατί χρησιμοποιούν  υγιή άτομα θυρεοειδικές ορμόνες?

Κυρίως για να μειώσουν το σωματικό τους βάρος ειδικά οι αθλητές.Με αυτόν τον τρόπο επιταχύνουν τον μεταβολισμό τους σε περίοδο δίαιτας.


Αν βλαφτεί ο θυρεοειδής ποιες είναι οι συνέπειες?

Στην καλύτερη περίπτωση ισόβια λήψη θυρεοειδικών ορμονών.

Κυριακή, 12 Μαρτίου 2017

Τι είναι η κυκλική προπόνηση, που σου χρησιμεύει.


 κυκλική προπόνηση είναι ιδανική για να ξεκινήσεις μετά από μικρή αποχή (ενεργοποιείς το μέγιστο δυνατό αριθμό μυών σε σύντομο χρόνο), μπορεί να προσαρμοστεί σε διάφορα επίπεδα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικούς σκοπούς.
Στην ουσία είναι μικρές προπονήσεις (μέχρι 30 λεπτά καθαρός χρόνος) με μικρά φορτία και αρκετές επαναλήψεις.
Συνήθως οι κυκλικές προπονήσεις συνδυάζουν τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και της ενδυνάμωσης.
Το θέμα όμως είναι ότι μπορείς να δουλέψεις διάφορες "αδυναμίες" όπως η ευελιξία, η σταθερότητα ή απλά να κάψεις θερμίδες.
Βελτίωση αντοχής, ευκινησίας, ταχύτητας
2 κύκλοι - 8 ασκήσεις - 16 επαναλήψεις
Βελτίωση φυσικής κατάστασης
3 κύκλοι - 4 διαφορετικές ασκήσεις - max επαναλήψεις σε ένα λεπτό
Χρόνος: 20 λεπτά
Έκρηξη - προετοιμασία για προπόνηση δύναμης
3 κύκλοι / 6 ασκήσεις / 3-5 επαναλήψεις (εκρηκτική εκτέλεση)
Ενδυνάμωση - αντοχή
4 κύκλοι - μεταβλητός αριθμός ασκήσεων/επαναλήψεων
Χρόνος: Κάτω από 30 λεπτά
Κυκλική προπόνηση για ενδυνάμωση
2-3 κύκλοι / 7 ασκήσεις / 12-14 επαναλήψεις
Χρόνος: Κάτω από 30 λεπτά


Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017

ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ.


 Είναι ενα νόσημα  που χαρακτηρίζεται από μειωμένη οστική αντοχή, που οφείλεται σε μείωση της οστικής πυκνότητας και διαταραχή της μικροαρχιτεκτονικής των οστών, με αποτέλεσμα αυξημένη ευθραυστότητα και  αυξημένο κίνδυνο καταγμάτων.

Συμπτώματα

Η οστική  απώλεια  συμβαίνει σταδιακά και συνήθως δεν υπάρχουν συμπτώματα μέχρι να συμβεί το πρώτο κάταγμα Τα πιο συχνά οστεοπορωτικά  κατάγματα αφορούν  τη σπονδυλική στήλη, τα ισχία και τους καρπούς. Από τα οστεοπορωτικά κατάγματα,τα σπονδυλικά κατάγματα έχουν σημαντική θνησιμότητα και νοσηρότητα (πόνο, παραμόρφωση της σπονδυλικής στήλης κ.α ) ενώ  τα κατάγματα του ισχίου αποτελούν την πιο σοβαρή επιπλοκή της οστεοπόρωσης.


Ποιοί πρέπει να κάνουν  μέτρηση οστικής πυκνότητας;

·         Γυναίκες ηλικίας 65 ετών και άνω.
·         Γυναίκες κάτω των 65 ετών με παράγοντες κινδύνου για εμφάνιση κατάγματος.
·         Γυναίκες κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, οι οποίες έχουν παράγοντες κινδύνου για εμφάνιση κατάγματος, όπως χαμηλό σωματικό βάρος, ιστορικό προηγούμενου κατάγματος.
·         Άνδρες ηλικίας 70 ετών και άνω.
·         Άνδρες κάτω των 70 ετών αλλά με παράγοντες κινδύνου για εμφάνιση κατάγματος.
·         Ενήλικες και των δύο φύλων με παθήσεις που σχετίζονται με χαμηλή οστική μάζα ή συνδέονται με απώλεια οστικής μάζας.
·         Ενήλικες και των δύο φύλων που παίρνουν φάρμακα που μπορεί να ελαττώσουν την οστική μάζα, όπως η κορτιζόνη.
·         Ασθενείς που ήδη παίρνουν φαρμακευτική αγωγή για μειωμένη οστική μάζα, για την εκτίμηση του αποτελέσματος της θεραπείας τους.

Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2017

Το περπάτημα και τα οφέλη του.

Βοηθάει στην πρόληψη του εγκεφαλικού
Σύμφωνα με μια άλλη μελέτη, το περπάτημα μπορεί να μας βοηθήσει να γλιτώσουμε το εγκεφαλικό. Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι όσοι περπατούσαν για 8 ώρες την εβδομάδα, είχαν κατά το ένα τρίτο λιγότερες πιθανότητες να πάθουν εγκεφαλικό σε σχέση με εκείνους που περπατούσαν λιγότερο. Σύμφωνα με την μελέτη δεν παίζει ρόλο το πόσο γρήγορα περπατάμε, αλλά η διάρκεια του περιπάτου μας. Με άλλα λόγια η ώρα που αφιερώνετε στο περπάτημα είναι πιο σημαντική από την ταχύτητά του. Αυτό που διαπίστωσαν οι ειδικοί είναι ότι τουλάχιστον 2 ώρες περπάτημα την ημέρα συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου μετά την ηλικία των 60 ετών.  Οι ερευνητές ρώτησαν 3.435 υγιείς άνδρες ηλικίας 60 έως 80 σχετικά με την απόσταση που περπατούσαν κάθε εβδομάδα, και το ρυθμό τους. Για τους άνδρες που περπατούσαν περισσότερο από 22 ώρες την εβδομάδα, ο κίνδυνος ήταν κατά δύο τρίτα χαμηλότερος. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Stroke της Αμερικανικής καρδιολογικής εταιρίας

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Διαβάζοντας τις ετικέτες των τροφίμων




E100-E180                    Χρωστικές ουσίες
Ε200-Ε297                    Συντηρητικές ουσίες
Ε300-Ε321                    Αντιοξειδωτικές ουσίες
Ε322-Ε495                    Ομογενοποιητές– σταθεροποιητές, πηκτικές ουσίες
Ε500-Ε585                    Βοηθητικές  ουσίες επεξεργασίας
Ε620-Ε640                    Ουσίες ενισχυτικές της γεύσης
Ε900-Ε948                    Παράγοντες που βελτιώνουν την εξωτερική  όψη
Ε950-Ε967                    Γλυκαντικές ουσίες
Ε999-Ε1518                  Διάφορες άλλες προσθετικές ουσίες


Το μέλι έχει λιγότερες θερμίδες από την ζάχαρη?

Το μέλι έχει ακριβώς τις ίδιες θερμίδες με την ζάχαρη στην ίδια ποσότητα. Το μέλι όμως είναι πιο πυκνό. Έχει περισσότερα μικροθρεπτικά στοιχεία και μεγαλύτερη γλυκαντική ικανότητα.

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017

ΚΛΕΝΒΟΥΤΕΡΟΛΗ

Υπάρχει σε φαρμακεία  για διάφορα αναπνευστικά προβλήματα. Όμως οι αθλητές εκμεταλεύονται  τις ανεπιθύμητες ενέργειες της. Οι μεγάλες δόσεις έχουν σαν αποτέλεσμα : Aδυνάτισμα, μείωση λίπους και πολλά άλλα.  
Καλό θα είναι το αδυνάτισμα να γίνεται με φυσικούς τρόπους και όχι με σκευάσματα. Γιατί μπορεί να έχουν επιπτώσεις στην υγεία!!!!

Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ 1



ΦΕΤΑ Η ΑΝΘΟΤΥΡΟ?

Αν το ανθότυρο είναι από αποβουτυρωμένο γάλα τότε είναι καλύτερο από την φέτα.
Αν όμως έχει γίνει από πλήρες γάλα δεν έχει καμία διαφορά από την φέτα!!!






Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Ο καφές και το τσάι μετά από ένα γεύμα!!!

Η κατανάλωση καφέ ή πράσινου τσαγίου αμέσως μετά από κάθε γεύμα μπορεί να μειώσει την απορρόφηση  του σιδήρου των τροφών του γεύματος εως και 50%