Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

Χάστε κιλά με το τρέξιμο.....

Βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση!!!!!

Το τρέξιμο είναι η ιδανική αεροβική άσκηση για κάψιμο λίπους.  Αν θέλετε να απαλλαγείτε οριστικά από τα κιλά που σας βαραίνουν ξεκινήστε τρέξιμο 5 με 6 φορές την εβδομάδα 30 λεπτά την ημέρα. Μαζί με το τρέξιμο, μειώστε τις θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά, τρώγοντας σωστά, και μέσα σε δύο εβδομάδες χάστε 4 κιλά!





Η πιο καλή ώρα για τρέξιμο είναι το πρωί πριν το πρωινό σας γεύμα. Με αυτόν τον τρόπο το σώμα καίει περισσότερο λίπος, λόγω του ότι το γλυκογόνο στον οργανισμό το πρωί είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η ιδανική συχνότητα είναι 5 με 6 φορές την εβδομάδα, 30 λεπτά την ημέρα με στόχο την 1 ώρα την ημέρα.
Δεν αρκεί να τρέχετε μία φορά την εβδομάδα. Για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας και να κάνετε τον οργανισμό σας  να καίει περισσότερες θερμίδες βάλτε το τρέξιμο στην καθημερινότητά σας. Ξεκινήστε με 5 λεπτά περπάτημα για προθέρμανση τρέξτε 30 λεπτά κρατώντας ένα σταθερό αργό ρυθμό που δεν θα σας κάνει να κουραστείτε από τα πρώτα δέκα λεπτά, και τελειώστε με 5 λεπτά περπάτημα για αποθεραπεία.
Για να κάψετε λίπος τρέξτε σε αργή και σταθερή ταχύτητα και ρυθμό. Τέλος κάντε μερικές διατατικές ασκήσεις (stretching) για να τεντώσετε τους μυς όσο είναι ακόμα ζεστοί και να αυξήσετε την ελαστικότητά τους αποφεύγοντας το πιάσιμο και τους τραυματισμούς.



Κάντε το τρέξιμο καθημερινή σας συνήθεια και τρόπο ζωής! Αν νιώθετε πως είναι βαρετό να τρέχετε μόνη, τρέξτε παρέα με τη φίλη σας ή το ταίρι σας και διασκεδάστε το! Μην το βλέπετε σαν αγγαρεία. Δείτε το σαν μια θεραπεία που προσφέρετε στον εαυτό σας και θα δείτε σύντομα την διάθεσή σας να αλλάζει, την αντοχή σας να αυξάνεται, το σώμα σας να γίνεται καλλίγραμμο και τα κιλά να φεύγουν από πάνω σας. Μην βιάζεστε περιμένοντας μέσα σε δύο μέρες να δείτε την διαφορά. Βάλτε στόχο στον καλύτερο εαυτό σας! Το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου