Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

4 απλές ασκήσεις για δυνατά πόδια.....

  1. Ανεβείτε σκαλοπάτια. Ο στόχος είναι να ανεβείτε όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Για να γίνει πιο δύσκολη η άσκηση, ανεβείτε δύο δύο τα σκαλοπάτια.
  2. Άλματα σε κουτί. Βασική άσκηση. Ανεβαίνετε και κατεβαίνετε με ταχύ άλμα σε ένα σταθερό κουτί με τα δύο πόδια για να αυξήσετε το κατά μήκος άλμα σας.
  3. Διάφορα sprints. Για να δουλέψετε διαφορετικές μυϊκές ομάδες, μην κάνετε μόνο ευθεία sprints. Slalom, zig-zag κ.λ.π. θα γυμνάσουν διαφορετικούς μυς.
  4. Άλματα εμποδίων. Περάστε επάνω από ένα εμπόδιο με τα πόδια σας ενωμένα. Κάντε και το αντίθετο άλμα προς τα πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου