Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013

Η πιο αποτελεσματική δίαιτα είναι αυτή που δεν ταλαιπωρεί το σώμα σας....



Αν κάποιος σας έδινε €100 για κάθε φορά που σκεφτήκατε να ακολουθήσετε κάποια αποτελεσματική δίαιτα, δεν θα είχατε πλουτίσει ως τώρα; Αν έχετε δοκιμάσει τη μια δίαιτα μετά την άλλη, τότε θα ξέρετε από την εμπειρία σας τι ακριβώς συμβαίνει. Οι αποτελεσματικές δίαιτες δεν λειτουργούν. Επίσης, οι αποτελεσματικές δίαιτες δεν λειτουργούν καθόλου. Σκεφτείτε κάποια φίλη ή φίλος σας που έχασε βάρος. Μετά από 5 χρόνια, σε ποια ακριβώς κατάσταση βρισκόταν;
Μην απελπίζεστε όμως. Αυτό που πραγματικά σημαίνει «αποτελεσματική δίαιτα», είναι να αλλάξετε τις συνήθειες σας. Σωστά καταλάβατε. Έχει να κάνει με την άσκηση. Ο μέσος Έλληνας γυμνάζεται 4 φορές λιγότερο από ότι θα έπρεπε. Έχει επίσης να κάνει με το άγχος. Στην καθημερινότητα μας ζούμε κάτω από μεγάλη πίεση και αυτό δεν είναι ό,τι καλύτερο. Ακόμα, έχει να κάνει με τις διατροφικές σας συνήθειες. Θα πιστεύετε ότι στα πλαίσια κάποιας αποτελεσματικής δίαιτας θα πρέπει να τρώτε λιγότερο. Έχετε κάνει λάθος. Πρέπει απλά να τρώτε κανονικά.
Το να κάνετε αποτελεσματική δίαιτα τρώγοντας κανονικά, σημαίνει να εμπιστεύεστε το σώμα σας σχετικά με το πότε χρειάζεται κάτι και πότε όχι. Πρέπει να ακούτε τα μηνύματα του. Για παράδειγμα, αντί για «πάλεψε την πείνα» (κάτι που προτείνουν οι δίαιτες  συνήθως), θα πρέπει να φροντίζετε να τρέφεστε σωστά. Η απουσία πείνας σημαίνει ότι το σώμα σας δεν χρειάζεται τροφή εδώ και τώρα. Επιλέξτε σωστές τροφές και φροντίστε να μην πιέζετε τον οργανισμό σας. Το να τρώτε κανονικά σημαίνει επίσης ότι μπορείτε να επιλέξετε κάποιες φορές και λιγότερο υγιεινές τροφές, απλά επειδή σας αρέσουν και θέλετε να τις απολαύσετε εκείνη τη στιγμή.
Αφήστε στην άκρη τις δίαιτες τύπου αποτοξίνωσης ή που έχουν να κάνουν με περιορισμό γενικότερα. Μια αποτελεσματική δίαιτα δεν θα σας φέρει αντιμέτωπους με το σώμα σας. Η λύση στο πρόβλημα σας είναι να ελέγξετε τις διατροφικές σας συνήθειες. Το σώμα σας θέλει να μιλήσει και πρέπει να μάθετε να το ακούτε. Είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να αντιστέκεται στη μείωση των θερμίδων. Αν εσείς τρώτε λιγότερο, θα κάνει τα πάντα για να σας λυγίσει και να αναγκαστείτε να το θρέψετε.
Αν πραγματικά θέλετε να κάνετε μια αποτελεσματική δίαιτα, τότε ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω συμβουλές.
1.                               Φάτε κάτι μέσα σε δυο ώρες από την ώρα που ξυπνήσατε
Κάντε το ακόμα και αν δεν νιώθετε πείνα το πρωί. Τρώγοντας πρωινό παίρνετε ενέργεια και μπορείτε να συγκεντρωθείτε καλύτερα στις δουλειές της ημέρας σας. Ταυτόχρονα, προετοιμάζεστε για μια πιο υγιεινή διατροφή στη συνέχεια της ημέρας.

2.                               Περιμένετε μέχρι να πεινάσετε, για να φάτε
Αν δεν πεινάτε τουλάχιστον 3 φορές την ημέρα, ίσως χρειάζεται να τρώτε κάθε 3 με 4 ώρες, έτσι ώστε να βρείτε το δικό σας ρυθμό σχετικά με την πείνα σας. Αντί να αντιστέκεστε σε αυτή, καλωσορίστε τη με ευχαρίστηση.

3.                               Εξασκηθείτε στο να τρώτε αργά και χωρίς περισπασμούς.
 Οι περισσότεροι από εμάς μπορούμε να τελειώσουμε ένα γεύμα σε 5 μόνο λεπτά. Χρειάζεται να επιβραδύνετε έτσι ώστε να νιώστε την πείνα να φεύγει και να αφήνει πίσω της το ευχάριστο συναίσθημα του κορεσμού.

4.                               Φτιάξτε ένα ισορροπημένο πιάτο με θρεπτικές τροφές
Το μισό πιάτο πρέπει να περιέχει φρούτα και λαχανικά. Το ένα τέταρτο έχει ζυμαρικά ολικής αλέσεως ή κάποιους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως το μαύρο ρύζι. Το υπόλοιπο του πιάτου έχει πρωτεΐνες από άπαχο κρέας. Σιγουρευτείτε ότι τρώτε κάτι που πραγματικά σας αρέσει.

5.                               Φτιάξτε ένα πιάτο που δεν είναι υγιεινό
Ναι. Αυτό ακριβώς. Βάλτε σε αυτό ό,τι σας αρέσει. Απλά σιγουρευτείτε ότι πεινάτε και επαναλάβετε την 3η συμβουλή. Ευχαριστηθείτε κάθε μπουκιά. Παρατηρείστε πόσο όμορφο συναίσθημα είναι να τρώτε κανονικά και πάλι.

Η πιο αποτελεσματική δίαιτα είναι αυτή που δεν ταλαιπωρεί το σώμα σας.
Το να τρώτε κανονικά είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε. Είναι η πιο διασκεδαστική προσέγγιση της δίαιτας εκεί έξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου