Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Εύκολες και γρήγορες επιλογές σνακ...

  • Παστέλι
  • Ρυζογκοφρέτα
  • Μπάρα δημητριακών
  • Ρυζόγαλο χωρίς όμως πολύ ζάχαρη
  • Δύο με τρία πολύσπορα κριτσίνια
  • Ξηρούς καρπούς άψητους και ανάλατους π.χ. αμύγδαλα, καρύδια
  • 2 με 3 μπισκότα ολ. αλέσεως ή μπισκότα με καρότο
  • Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως με τυρί και γαλοπούλα και λαχανικά εποχής
  • ½ μπαγκέτα ολ. αλέσεως με φιλέτο σολωμού, λαχανικά εποχής και λίγο μαργαρίνη
  • Γιαούρτι ημιαποβουτυρωμένο με δημητριακά
  • Μια φρυγανιά με μέλι και ταχίνι
  • Δες και τα παρακάτω....




Τι είναι τα σνακς;
Σνακ είναι μικρά γεύματα τα οποία μπορεί να προσλαμβάνονται δύο με τρεις ώρες μετά τα κύρια γεύματα σε συνδυασμό πάντα με τα φρούτα ή τους φυσικούς χυμούς. Πρόκειται για τρόφιμα φτωχά σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι. Περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες (δημητριακά ολικής αλέσεως, παστέλι, ξηροί καρποί) ή και σε συνδυασμό με πρωτεΐνη (γάλα, τυρί, γιαούρτι , γαλοπούλα) με στόχο την ισορροπία γλυκογόνης - ινσουλίνης, τον έλεγχο της πείνας, την καλή λειτουργία του βασικού μεταβολισμού, τη διατήρηση ή ενδυνάμωση της μυϊκής μάζας, την καλή πνευματική και σωματική λειτουργία και την απώλεια λίπους.
Η πρόσληψή τους θεωρείται απαραίτητη σε μικρά παιδιά και σε εφήβους που βρίσκονται σε ανάπτυξη, σε εγκυμονούσες και σε θηλάζουσες μητέρες, καθώς και σε αθλητές που οι ενεργειακές τους ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά είναι αυξημένες. Για παράδειγμα, είναι πολύτιμο να εντάξουν στο απογευματινό τους γεύμα, μαζί με το φρούτο, ένα ημιαποβουτηρωμένο γιαούρτι, μια τροφή πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνη D, στοιχεία απαραίτητα για την ανάπτυξη της οστικής μάζας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου