Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

Συμπληρώματα Κρεατίνης: Σωστή Χρήση

Μονοϋδρική Κρεατίνη - Συνήθεις Ερωτήσεις



Πρέπει να παίρνω κρεατίνη κυκλικά ή συνεχόμενα;Αν αποφασίσουμε να πάρουμε κρεατίνη με «κύκλους» τότε θα πρέπει να ακολουθήσουμε το 6-8 εβδομάδες on / 4 εβδομάδες off καταναλώνοντας 5-10γρ ημερησίως. Με λίγο μικρότερη δόση μπορούμε να την παίρνουμε συνεχόμενα μιας και (μέχρι τώρα τουλάχιστον) δεν έχουν ακουστεί προβλήματα από την συνεχή χρήση. Aν κάνετε συνεχόμενη χρήση να κάνετε 1-2 διαλείμματα 4 βδομάδων το χρόνο. Οι ποσότητα που πρέπει να λαμβάνει κάποιος εξαρτάται από το σωματικό του βάρος. Άλλες ανάγκες έχει κάποιος που είναι 60 κιλά και άλλες κάποιος που ζυγίζει 120.
Τι πρέπει να προσέξω κατά τη χρήση κρεατίνης;
Πρέπει να πίνουμε πολύ νερό. Τουλάχιστον 3-4 λίτρα ημερησίως. Οι μυς αποτελούνται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από νερό και η κρεάτινη λειτουργεί με την κατακράτηση υγρών άρα ναι είναι πολύ σημαντικό να πίνουμε ΠΟΛΥ νερό! Επίσης, εκμεταλλευτείτε την παραπάνω δύναμη που προσφέρει η κρεατίνη κάνοντας πιο δυνατές προπονήσεις και αυξάνοντας τα κιλά!




Πρέπει να κάνω "φόρτωμα";
Δεν είναι απαραίτητο αλλά δεν είναι και λάθος. Όταν λέμε φόρτωμα εννοούμε να πάρουμε μεγαλύτερη δόση τις πρώτες 5 μέρες έτσι ώστε να επωφεληθούμε συντομότερα από την κρεατίνη. Το τελικό αποτέλεσμα βέβαια θα είναι ίδιο είτε κάνουμε φόρτωμα είτε όχι.

Τι αποτελέσματα να περιμένω;
Μια μικρή αύξηση βάρους εξαιτίας της κατακράτησης υγρών και φυσικά μια μικρή αύξηση στη δύναμη. Αποτέλεσμα αυτών είναι οι εντονότερες προπονήσεις. 1-2 κιλά τις πρώτες 2 εβδομάδες με το τελικό αποτέλεσμα πάντα εξασρτόμενο από την ένταση της προπόνησης και την σωστή διατροφή.

Αν σταματήσω την κρεατίνη τι γίνεται;
Σίγουρα θα χαθούν τα υγρά (=μικρή πτώση βάρους) που κατακρατούσαν οι μυς και θα πέσουμε σε δύναμη. Με σωστή διατροφή και γυμναστική όμως θα είμαστε σε σαφώς ανώτερο επίπεδο από αυτό που ήμασταν προτού ξεκινήσουμε τη λήψη κρεατίνης.

Πότε χρησιμεύει η κρεατίνη; Σε περίοδο γράμμωσης ή όγκου;
Θα βοηθήσει σε οποιαδήποτε από τις δυο φάσεις βρίσκεστε. Απλά σε περίοδο γράμμωσης αν καταναλώνετε οτιδήποτε έχει διουρητικές ιδιότητες (π.χ. πράσινο τσάι, καφεΐνη) να φροντίσετε να πίνετε ακόμα περισσότερο νερό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου