Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

Ασκήσεις για το αντρικό μόριο!!!


1 «Άρμεγμα πέους»:


Απαιτείται: Καθημερινή άσκηση και χρήση λαδιού για μασάζ. Όπως κάθε άσκηση, είναι απαραίτητη η προθέρμανση πριν και η σταδιακή χαλάρωση μετά από κάθε «σετ». Καλό είναι επίσης να ξυρίσετε την περιοχή γύρω από το πέος, ώστε να μην μπλεχτούν οι τρίχες κι έχετε ανεπιθύμητα –κι επίπονα- μικρο ατυχήματα.

Το σετ:
Ζέσταμα:
Πλένεις καλά χέρια και πέος. Τυλίγεις το πέος με μια βρεγμένη ζεστή πετσέτα για 3-5 λεπτά. Επαναλαμβάνεις τη διαδικασία 2-3 φορές. Η διαδικασία επιταχύνει την αιμάτωση του και μαλακώνει το δέρμα.
Άσκηση:
1. Άλειψε λάδι στα χέρια και το πέος
2. Με δείκτη και αντίχειρα πιάσε το πέος σου σφιχτά στη βάση του.
3. Κίνησε το χέρι σου αργά από τη βάση προς την κορυφή, κάνε παύση 2 δευτερολέπτων και κατόπιν άλλαξε χέρι. Θα πρέπει να σφίγγεις τα δάχτυλα τόσο, ώστε να «παγιδεύεται» το αίμα χωρίς όμως να νιώθεις ενόχληση.
4. Επανέλαβε το προηγούμενο βήμα τουλάχιστον 200 φορές αργά και προσεκτικά, Αν νιώθεις οποιαδήποτε ενόχληση, κάνε παύση 5 λεπτών και συνέχισε.
Χαλάρωση: Κάνε ένα ελαφρύ μασάζ στο πέος σου για 2-3 λεπτά. Πλύνε χέρια και πέος. Συνέχισε καθημερινά τις ασκήσεις έως ότου δεις αποτέλεσμα.

2 άσκηση για ενδυνάμωση.

1.Παίρνετε μια πετσέτα  

2.Με το ένα χέρι σας κρατάτε το πέος

3.Με το άλλο χέρι βάζετε την πετσέτα πάνω του και ξεκινάτε να το ανεβοκατεβάζεται σιγά - σιγά .

4.Αυτό το κάνετε για 15 επαναλήψεις,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου