Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Έλληνας ηθοποιός δίνει μάχη για τη ζωή του


«Ναι έχω καρκίνο, δεν θέλω να γράψετε οτιδήποτε επάρατη νόσο ή οτιδήποτε άλλο. Θέλω να το γράψετε με το όνομα», δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του γνωστός ηθοποιός, ο οποίο δίνει μάχη για τη ζωή του.


Ο Χρήστος Συριώτης, γιος του πασίγνωστού ηθοποιού, Θόδωρου Συριώτη, (γνωστός από τη συμμετοχή του σε πολλές σειρές της δεκαετίας του '90 αλλά και σε πολλές βιντεοταινίες της εποχής) ένας από τους πλέον ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του, παλεύει με τον καρκίνο και όχι μόνο δεν διστάζει αν το αποκαλύψει αλλά δίνει και το δικό του μήνυμα σε όσους παλεύουν με αυτό! Ο ηθοποιός δηλώνει στην espresso: «Εισέπραξα πολύ μεγάλη αγάπη και από τους φίλους στο facebook, αλλά και από τους συναδέλφους μου, και από ανθρώπους που με στηρίζουν, και από την οικογένεια μου βεβαίως. Και δεν είναι λόγια. Είναι πολύ σημαντική η στήριξη τους, γιατί όλο αυτό είναι Γολγοθάς», σχολιάζει ο ηθοποιός. «Κάνω πολύ δυνατές χημειοθεραπείες. Ήταν πάλι να μπω σήμερα στο νοσοκομείο, αλλά έχω αντιμετωπίσει πολλές παρενέργειες. Τα λευκά μου αιμοσφαίρια έχουν πέσει πάρα πολύ και φοβούνται να με βάλουν για τον τρίτο κύκλο. Κινδυνεύω από ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις κι έτσι είμαι σε καραντίνα. Ούτε επισκέψεις δε δέχομαι γιατί μπορεί μια ίωση να αποβεί μοιραία», λέει ο ηθοποιός. Να σημειώσουμε ότι ο ταλαντούχος νέος έχει συμμετάσχει σε πολλές θεατρικές αλλά και τηλεοπτικές επιτυχίες όπως: Λάμψη, Εκείνες κι εγώ, Οι άνδρες δεν υπάρχουν πια, Καλημέρα ζωή, Απαγορευμένη αγάπη και πολλές ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου