Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Angelina Jolie: «κατέρρευσα στο ντους. Με βρήκε ο Brad να κλαίω»

Κορόμηλο έτρεξε το δάκρυ της Angelina Jolie, που κατέρρευσε μέσα στο ντους όπου και την βρήκε ο Brad Pitt!

Μα τι έπαθε η ηθοποιός;
Μην είναι άρρωστη; Μην είναι... έγκυος;

Τίποτα από όλα αυτά... Τα γυρίσματα της ταινίας της «In The Land Of Blood and Honey» φταίνε, καθώς η Angelina δεν αισθανόταν σίγουρη για το «πέρασμα»από την ηθοποιία στη σκηνοθεσία!

«Κατέρρευσα ψυχολογικά μέσα στο ντους και ο Brad με βρήκε εκεί να κλαίω. Αισθάνθηκα τεράστια ευθύνη και ένιωσα πως είμαι πολύ μικρή. Ποιά είμαι εγώ για να το αναλάβω αυτό; Κατέρρευσα πλήρως», είπε η36χρονη σταρ κατά την διάρκεια web συνέντευξης στο «Marie Claire».

Τι την ήθελε βρε παιδάκι μου την σκηνοθεσία αφού δεν την «σηκώνει»;

«Δεν προγραμμάτιζα να γίνω σκηνοθέτης και ακόμη έχω πρόβλημα στο να πω ότι είμαι σκηνοθέτης. Απλά ήθελα να πω αυτή την ιστορία και κατέληξα να είμαι η σκηνοθέτιδα. Ήταν μεγάλη μου χαρά, αλλά αναρωτιέμαι αν θα ήταν χαρά και για τα άλλα μέλη του καστ και του συνεργείου»,είπε η ίδια.


πηγή:star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου